dijous, 7 d’agost del 2014

I have a dream

Martin Luther King Jr, va pronunciar el seu famós discurs I have a dream un 28 d'agost de l'any 1963. Podriem dir que és una de les coses més importants que han passat a l'història d'aquest dia.


"A vosaltres, avui us dic, amics meus, que malgrat les dificultats d'avui i demà, jo encara tinc un somni. És un somni profundament arrelat en el somni americà.

Tinc un somni que un dia aquesta nació s'alçarà i viurà el veritable significat del seu credo: "Creiem que aquestes veritats són evidents per si mateixes: que tots els homes són creats iguals."

Traducció:
"I say to you today, my friends, so even though we face the difficulties of today and tomorrow, I still have a dream. It is a dream deeply rooted in the American dream. 
  I have a dream that one day this nation will rise up and live out the true meaning of its creed: We hold these truths to be self-evident: that all men are created equal."


Discurs 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada